środa, 2 maja 2012

Zainteresowanych KURSEM RETUSZU zapraszam do....


CO TO ZA SZKOLENIE?
To  niesamowicie niska cena za INDYWIDUALNY Kurs Retuszu , który będzie DOPASOWANY TEMATYCZNIE specjalnie pod Ciebie i Twoje umiejętności.  (Odrzucimy to, co ci jest już niepotrzebne i nauczymy Cię tego, co jest NIEZBĘDNE do ulepszenia i usprawnienia twoich umiejętności Retuszerskich)

Długość szkolenia: 2-3h
Termin szkolenia: Szkolenie odbędzie się po zaksięgowaniu  wpłaty w WYBRANYM przez Ciebie  terminie max do 2 miesięcy w przód.

>> ON-LINE  będzie w formie  Rozmowy na SKYPE, na której po wcześniejszym ustaleniu tego, czego  nie potrafisz, bądź co chcesz udoskonalić w swoim warsztacie. UDOSTĘPNIAM ci wtedy mój PULPIT z otwartą Twoją fotografią i krok po kroku pokazuję Ci strategie, których ja używam na co dzień w swoim retuszu. Podczas obróbki , możesz zadawać mi pytania, tak byś zrozumiał to co jest dla Ciebie niejasne i wyniósł ze szkolenia to, co najbardziej PRZYDATNE i PRAKTYCZNE.
Nasze szkolenie jest REJESTROWANE, więc po zakończeniu, kilka dni później otrzymasz GRATIS , MATERIAŁ WIDEO z własnego kursu  dzięki któremu później będziesz mógł POWTÓRZYĆ każdy jeden trick, który Ci  pokazałam i powoli przerobić go na swoich zdjęciach. - Powtórka, matką nauki :)

>> LIVE  jeśli jesteś z Wrocławia bądź okolic, zaproszę Cię do siebie i odbędziemy nasz kurs ONE to ONE , FACE to FACE, na bieżąco, również z możliwością zadawania pytań i KROK  po  KROKU przerobienia strategii. To szkolenie również będzie rejestrowane i również otrzymasz z niego nagranie do  powtórek i praktyki u siebie w domu.
 

GWARANCJA

Jestem tak pewna z tego, że będziesz zadowolony z mojego kursu, że daję Ci 7 dniową GWARANCJĘ zwrotu pieniędzy,  jeśli jednak stwierdzisz, że źle Ci coś przekazałam.


JAK MOGĘ ODEBRAĆ SWOJE MIEJSCE PROMOCYJNE?

Wyślij jak najszybciej kwotę 300zł na  konto podane poniżej  i wyślij do mnie na email: contact@justynabien.com POTWIERDZENIE PRZELEWU bankowego.
Dzięki temu będziesz miał pewność, że nie przegapisz swojego PROMOCYJNEGO MIEJSCA.
Po wysłaniu wpłaty oraz wysłaniu potwierdzenia przelewu, skontaktuję się z Tobą mailowo i ustalimy dogodny dla nas obojga termin wykonania kursu .
Jeśli wykupisz swoje miejsce jeszcze  DZISIAJ\\ otrzymasz ZNIŻKĘ -200zł , czyli zamiast inwestować w swoje umiejętności 500zł inwestujesz tylko 300zł!

TYTUŁ PRZELEWU : "Promocyjny kurs Retuszu"
Kwota: 300zł
Dane Przelewu:
Justyna Ł. Bień
Ul. Kościuszki 19,
Zacharzyce 52-163

Numer rachunku: 49 1140 2004 0000 3802 6513 0450



OPINIE:


Opinia Kursu Retuszu Justyna Ł. Bień

6 komentarzy:

  1. Dzień dobry!!
    Ja już kiedyś z Panią "korespondowałam".. Nie wiem czy Pani pamięta (ising)..
    Właśnie zapisałam sie do kursu retouch-u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, musisz potwierdzic aktywacje konta. Sprawdz czy nie masz emaila od nas w SPAMIE.

      Usuń
  2. Zapisałem się, ale nie dostałem linka aktywacyjnego na pocztę :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...