środa, 9 maja 2012

Multifod PORTRET część dalsza:))

Co ja się nadźwigam to moje;p
Dziś na sesji musiałam przytachać 1 wielką walizkę z  2 lampami, do tego  MOJEJ wielkości FUTERAŁ ze statywami , JESZCZE DO TEGO Ciężka torba z aparatem i obiektywami... a i do tego BLENDA i STATYW NA APARAT...

Moje barki  będą  PUDZIANOWE;P Matko... Myślałam, że ręce mi urwie;p
Jak dobrze, że chociaż mogłam podjechać autem, bo chyba bym zemdlała gdzieś w połowie drogi;p

Szkoda, ze nikt mi zdjecia nie zrobił, jak bylam tym wszystkim  opakowana;p
Chyba zrekrutuje więcej  osób do asysty. :)

A sesja zdjęciowa Pana Sergiusza z STP  wyszła zadowalająco:) a już JUTRO
Sesja zdjęciowa kandydatek do Miss Polonia Wrocławia w Salonie SONY :))
To dopiero wyzwanie;p 20 dziewcząt w jeden dzien;p 
Trzymajcie kciuki, a ja  ide kupic energetyki na jutro;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...