poniedziałek, 14 maja 2012

Styczność z NAJSŁODSZYM MALEŃSTWEM NA ŚWIECIE:)

AAAaaaaa muszę się z Wami nim podzielić:)

Wracam sobie dzisiaj od dziadków... Patrzę,  idzie kobieta ze smyczą... PSA NIGDZIE NIE MA.
Pomyślałam "Dziwne"...

Po chwili spojrzałam w dół i zobaczyłam to piękne maleństwo trzęsące się wśród trawy:) Wielkoci szczurka, który  jak widać mieści się na BUCIE właścicielki;p MUSIAŁAM  podejść i  go sfotografować:)
Niestety nie miałam przy sobie aparatu, więc musiałam sobie poradzić z "niby aparatem" mojego HTC, ale to nieważne... Tylko spójrzcie w te jego OCZKA;]

Ja WYMIĘKŁAM TOTALNIE i musiałam go wygłaskać:) Dobrze, że nie skończyło się na porwaniu...;p (na szczęście tej Pani, miałam a sobie szpilki, a nie łatwo się w nich biega:P)



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...