piątek, 25 maja 2012

Monica McPerson- pierwsze przygotowania do sesji

Witajcie moi  kochani:)
Tym razem chcę wam przekazać informację, że prace nad sesją zdjęciową Monici McPerson już się zaczęły.

Wraz z Katarzyną Dominiką Budzyń  moją Producentką Sesji zdjęciowej oraz współrealizatorką już zaczęłyśmy zbierać do siebie  powoli elementy, które będą naszą podstawą do realizacji zdjęć:  Szukamy miejsca, Stylizacji, będziemy też szukały  modeli oraz modelek do współpracy przy sesji. Sam pomysł już jest, tylko musimy pozałatwiać resztę. :)

Sama Monica już się ze mną widziała i  ustaliłyśmy wstępnie  to, czego  oczekuje po sesji:
- Jakiego wizerunku chcemy i co on ma kreaowac na zdjęciach:)
Już moge powiedzieć, ze będzie  bardzo interesująco ;] (to oczywiście mało powiedziane;p )
Bedzie hardcore ;p  (matko, by nam to tylko później  ktoś  ODWAŻYŁ SIĘ opublikować;p) 

poniedziałek, 21 maja 2012

Fashion Detektyw: Steven Klein znowu szokuje

Fashion Detektyw: Steven Klein znowu szokuje: Słynący z kontrowersyjnych sesji fotograf Steven Klein posunął się o krok dalej. Do najnowszego numeru quuerowego magazynu Candy zrobił  zdjęcia z mężczyzną w ciąży. Na pewno photoshop? I czy tak będzie wyglądać przyszłość?


niedziela, 20 maja 2012

Sesja zdjęciowa Miss Polonia Wrocławia 2012 SONY CENTER - Efekty

Sesja zdjęciowa Miss Polonia Wrocławia 2012.
Dziewczyny w roli GŁÓWNEJ a Salon SONY w tle. 

Za nami finał konkursu Miss Polonia Wrocławia 2012. Oto, jak prezentowały się wyniki na tegorocznej gali finałowej: 

Miss Polonia Wrocławia: Paulina Mróz (6) 
I Vice Miss: Katarzyna Sikorska (3) 
II Vice Miss: Paulina Klimczak (10) Miss Internautów: Barbara Czajkowska (8)
Miss Aquapark: Paulina Mróz (6)
Miss Sodastream: Paulina Mróz (6)
Dzikie karty: Anna Brszczewska (14) oraz Julia Kołoła (7) 


czwartek, 17 maja 2012

poniedziałek, 14 maja 2012

Styczność z NAJSŁODSZYM MALEŃSTWEM NA ŚWIECIE:)

AAAaaaaa muszę się z Wami nim podzielić:)

Wracam sobie dzisiaj od dziadków... Patrzę,  idzie kobieta ze smyczą... PSA NIGDZIE NIE MA.
Pomyślałam "Dziwne"...

Po chwili spojrzałam w dół i zobaczyłam to piękne maleństwo trzęsące się wśród trawy:) Wielkoci szczurka, który  jak widać mieści się na BUCIE właścicielki;p MUSIAŁAM  podejść i  go sfotografować:)
Niestety nie miałam przy sobie aparatu, więc musiałam sobie poradzić z "niby aparatem" mojego HTC, ale to nieważne... Tylko spójrzcie w te jego OCZKA;]

Ja WYMIĘKŁAM TOTALNIE i musiałam go wygłaskać:) Dobrze, że nie skończyło się na porwaniu...;p (na szczęście tej Pani, miałam a sobie szpilki, a nie łatwo się w nich biega:P)



Backstage z Sesji zdjeciowej Miss Polonia w SALONIE SONY!!

Wreszcie są!!
Nie mogłam się już doczekać zdjęć z backstageu  z sesji zdjęciowej  kandydatek Miss Polonia Wrocławia , które były wykonane w Salonie Sony Center:)

A nie moglam sie doczekać, bo już dawno nie miałam żadnego backstageu :)) Mogę pokazać, jak  pracowałam;)

Przemiły Pan Łukasz Jerzy Orłowski (http://lukaszorlowski.pl) , który jest autorem poniższego reportażu, przez całą sesję, pilnie śledził  moje oraz modelek i wizażystek
(Kamili Rybak  oraz Joanny Waszak) poczynania:)

BANG BANG....... STRZELAMY do Modelin!

niedziela, 13 maja 2012

Jak ustawiać ŚWIATŁO w fotografii PORTRETOWEJ / BEAUTY

Shaping  with a LIGHT - part 1
Witaj!
Aby  Nowy Rok  zaczął mi się PRACUJĄCO i efektywnie, postanowiłam jeszcze przed samym końcem tego starego roku  nagrać wideo na temat   wpływu światła na twarz osoby fotografowanej.
Z pewnościa bardzo przyda się  każdemu, kto chce fotografować portrety/ beauty.
Po nowym roku zacznę nagrywać  nowe odcinki JUŻ W STUDIO  oraz przy pomocy lamp studyjnych a nie lampki biurkowej:)  Wiec  proszę o cierpliwość i   mam nadzieje, ze niecierpliwie bedziecie czekać na nowe odcinki;)

Jesli jednak nie potrafisz sobie poradzić z lampką, to nie dasz rady z lampą studyjną, więc zapraszam do obejrzenia;)

pozdrawiam serdecznie,
Justyna Ł. Bień


Richard AVEDON : Darkness and Light

Richard Avedon...

Jego prace znane są od początku lewej strony kuli ziemskiej (jakby takla konkretnie istniała) po sam koniec jej prawej strony... Jest to  Master fotografii  a przede wszystkim światła... Jego umiejętności inspirują WSZYSTKICH prawie młodych fotografów chcących być TAK WIELKIM jak on sam.

Dokument, który zaraz obejrzysz pod spodem zmieni twoje podejście do   tego "zatrzymywania chwili".  Podejście Richarda potrafi zapałać  miłość do  pasji fotografii nawet bardziej wypalonym osobom.
PO prostu MUSISZ TO ZOBACZYĆ.
Dla mnie obejrzenie tego i możliwość "bycia w jego świecie" mimo, że tylko wirtualnie, sprawiła, że coś we mnie zapłonęło większym życiem.  Naprawdę niesamowite. Polecam  i życzę wyciągnięcia z filmu jak najwięcej strategii i   nauki!



sobota, 12 maja 2012

Efekty końcowe sesji zdjęciowej WIZERUNKOWEJ STP Multifood

Tak więc już skończyłam obrabiać zdjęcia Pana Sergiusza  z  Multifood STP Wrocławskiego z Pasażu Grunwaldzkiego:)

Ostatnio często tam bywam;p

Wpierw sesja  WIZERUNKOWA a  potem sesja zdjęciowa  kandydatek Miss Polonia Wrocławia do  kompozytek na finał:)

Dziewczęta na dniach będą opublikowane, więc polecam ŚLEDZIĆ! ;)

a oto i Pan Sergiusz:)

Fotografia FASHION wg Solve Sundsbo - Różność STYLU

Oto i wywiad  ze wspaniałym fotografem mody Solve Sundsbo. Opowiada on o tym  w jaki sposob rozwinął się jako jeden z bardziej  znanych fotografów mody oraz  mówi o kilku wskazówkach, których SAM się trzyma, a które pozwoliły mu zaistnieć w swoim fachu.

On NIE używa facebooka, ON nie googluje SWOJEGO NAZWISKA... On po prostu świetnie tworzy!!


piątek, 11 maja 2012

Retusz Męski - Dodge & Burn SPEED (HD) by Justyna L. Bien

Witajcie kochani!
    Postanowiłam jeszcze nagrać dla Was coś z retuszu MĘSKIEGO PORTRETU:)
Ponieważ męską twarz traktuje się trochę inaczej niż damską (zdecydowanie z pewnością delikatniej) :) Czyli nie przesadzamy zbytnio z jakimkolwiek wygładzaniem;) tutaj pokazałam tylko i wyłącznie metodę DODGE & BURN - Retusz bezstratny- końcowo  zdjęcie wygląda jakościowo świetnie i NIE TRACIMY ŻADNEJ TEKSTURY.

Zobaczcie ILE MOŻNA ZDZIAŁAĆ SAMYM ŚWIATŁEM!
Milego oglądania;) i miłego wieczorku;)

czwartek, 10 maja 2012

Zdjecia Miss Polonia Wrocławia - sesja zdjęciowa pierwsza

Tak więc  można już obejrzeć sesję zdjęciową, którą robiliśmy jakiś czas temu kandydatkom do Miss Polonia Wrocławia we wrocławskiej Renomie.
Oto link do zdjęć dziewcząt: http://www.misswroclawia.pl/finalistki-wyborow-miss-polonia-wroclawia-2012.html

Można  też zdjęcia zobaczyć opublikowane w GAZECIE WROCŁAWSKIEJ: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/571979,wybierz-miss-polonia-wroclawia-zdjecia,id,t.html



A  DZISIAJ jestem po  DRUGIEJ sesji zdjęciowej dziewcząt. Tym razem bardziej artystycznej;]


 Rządziłyśmy się dzisiaj ze sprzętami elektronicznymi w Salonie SONY CENTER w pasażu Grunwaldzkim....

środa, 9 maja 2012

Multifod PORTRET część dalsza:))

Co ja się nadźwigam to moje;p
Dziś na sesji musiałam przytachać 1 wielką walizkę z  2 lampami, do tego  MOJEJ wielkości FUTERAŁ ze statywami , JESZCZE DO TEGO Ciężka torba z aparatem i obiektywami... a i do tego BLENDA i STATYW NA APARAT...

Moje barki  będą  PUDZIANOWE;P Matko... Myślałam, że ręce mi urwie;p
Jak dobrze, że chociaż mogłam podjechać autem, bo chyba bym zemdlała gdzieś w połowie drogi;p

Szkoda, ze nikt mi zdjecia nie zrobił, jak bylam tym wszystkim  opakowana;p
Chyba zrekrutuje więcej  osób do asysty. :)

A sesja zdjęciowa Pana Sergiusza z STP  wyszła zadowalająco:) a już JUTRO
Sesja zdjęciowa kandydatek do Miss Polonia Wrocławia w Salonie SONY :))
To dopiero wyzwanie;p 20 dziewcząt w jeden dzien;p 
Trzymajcie kciuki, a ja  ide kupic energetyki na jutro;p

Dzisiaj Multifood STP;]

Nie, nie będzie zajadania się;)
Tym razem bede fotografować Pana Sergiusza, który zajmuje się rozwojem STP:)
Jedno foto portretowe przed Restauracja z logiem firmy w tle i jedno  na białym tle, typowo studyjne.
Obydwa ujęcia pójdą do gazet i do artykułów z Panem Sergiuszem;)
Tak więc lecę do Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu ! :) 

piątek, 4 maja 2012

DODGE and BURN - Światło robi różnicę - retusz BEZdestrukcyjny

Trochę na temat Dodging & Burning.  Czyli retusz BEZdestrukcyjny.
Jakie efekt można uzyskać bez użycia stępla,  patch tool, pędzla korygującego, pluginów i tym podobnych.



środa, 2 maja 2012

Zainteresowanych KURSEM RETUSZU zapraszam do....


CO TO ZA SZKOLENIE?
To  niesamowicie niska cena za INDYWIDUALNY Kurs Retuszu , który będzie DOPASOWANY TEMATYCZNIE specjalnie pod Ciebie i Twoje umiejętności.  (Odrzucimy to, co ci jest już niepotrzebne i nauczymy Cię tego, co jest NIEZBĘDNE do ulepszenia i usprawnienia twoich umiejętności Retuszerskich)

Długość szkolenia: 2-3h
Termin szkolenia: Szkolenie odbędzie się po zaksięgowaniu  wpłaty w WYBRANYM przez Ciebie  terminie max do 2 miesięcy w przód.

>> ON-LINE  będzie w formie  Rozmowy na SKYPE, na której po wcześniejszym ustaleniu tego, czego  nie potrafisz, bądź co chcesz udoskonalić w swoim warsztacie. UDOSTĘPNIAM ci wtedy mój PULPIT z otwartą Twoją fotografią i krok po kroku pokazuję Ci strategie, których ja używam na co dzień w swoim retuszu. Podczas obróbki , możesz zadawać mi pytania, tak byś zrozumiał to co jest dla Ciebie niejasne i wyniósł ze szkolenia to, co najbardziej PRZYDATNE i PRAKTYCZNE.
Nasze szkolenie jest REJESTROWANE, więc po zakończeniu, kilka dni później otrzymasz GRATIS , MATERIAŁ WIDEO z własnego kursu  dzięki któremu później będziesz mógł POWTÓRZYĆ każdy jeden trick, który Ci  pokazałam i powoli przerobić go na swoich zdjęciach. - Powtórka, matką nauki :)

>> LIVE  jeśli jesteś z Wrocławia bądź okolic, zaproszę Cię do siebie i odbędziemy nasz kurs ONE to ONE , FACE to FACE, na bieżąco, również z możliwością zadawania pytań i KROK  po  KROKU przerobienia strategii. To szkolenie również będzie rejestrowane i również otrzymasz z niego nagranie do  powtórek i praktyki u siebie w domu.
 

GWARANCJA

Jestem tak pewna z tego, że będziesz zadowolony z mojego kursu, że daję Ci 7 dniową GWARANCJĘ zwrotu pieniędzy,  jeśli jednak stwierdzisz, że źle Ci coś przekazałam.


JAK MOGĘ ODEBRAĆ SWOJE MIEJSCE PROMOCYJNE?

Wyślij jak najszybciej kwotę 300zł na  konto podane poniżej  i wyślij do mnie na email: contact@justynabien.com POTWIERDZENIE PRZELEWU bankowego.
Dzięki temu będziesz miał pewność, że nie przegapisz swojego PROMOCYJNEGO MIEJSCA.
Po wysłaniu wpłaty oraz wysłaniu potwierdzenia przelewu, skontaktuję się z Tobą mailowo i ustalimy dogodny dla nas obojga termin wykonania kursu .
Jeśli wykupisz swoje miejsce jeszcze  DZISIAJ\\ otrzymasz ZNIŻKĘ -200zł , czyli zamiast inwestować w swoje umiejętności 500zł inwestujesz tylko 300zł!

TYTUŁ PRZELEWU : "Promocyjny kurs Retuszu"
Kwota: 300zł
Dane Przelewu:
Justyna Ł. Bień
Ul. Kościuszki 19,
Zacharzyce 52-163

Numer rachunku: 49 1140 2004 0000 3802 6513 0450



OPINIE:


Opinia Kursu Retuszu Justyna Ł. Bień
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...